Bevezetés a keresőoptimalizálás (SEO) alapjaiba 2022-ben

Sokan nem értik, hogyan működik a keresőoptimalizálás (SEO), ami megnehezíti versenyképes weboldalak létrehozását. Ebben a cikkben bemutatom, hogyan optimalizálhatod weboldalad organikus keresési eredményeit, különös tekintettel a technikai háttérre és a weboldal készítésére. Ezáltal egyszerűen és érthetően kaphatsz átfogó képet a SEO-ról, még akkor is, ha most ismerkedsz a témával.

Miért lényeges ezzel a területtel foglalkozni rögtön a kezdetekkor?

Fontos, hogy a SEO már a weboldal tervezésének kezdeti szakaszában szerepet kapjon, hiszen a jól megtervezett technikai alapok és tartalmi stratégiák hosszú távon jelentős előnyt biztosítanak. A korai optimalizálás segít elkerülni a későbbi drága és bonyolult átalakításokat, így időt és erőforrást takarít meg, miközben biztosítja, hogy a weboldal megfeleljen a keresőmotorok követelményeinek, és az organikus forgalom folyamatosan növekedjen.

Sokan hibát követnek el, amikor weboldal építésbe kezdenek, és csak utólag döbbennek rá, hogy valami nem az igazi. Vagy van egy működő weboldaluk, de nincs rendszerük, mellyel folyamatosan karbantartják, optimalizálják a tartalmat. Több hónap után észreveszik, hogy nem jönnek az eredmények. Ekkor kezdik el keresni a hibát, lefuttatnak egy analitikai szoftvert a nagy energiával és költséggel megépített weboldalon, és szembesülnek a rengeteg feladattal, amit el kell végezni. Természetesen a weboldal fejlesztőjének erre az a válasza, hogy fogadj fel egy SEO szakembert. Egy weboldalt keresőoptimalizálni utólag sokkal körülményesebb, mint a kezdetekkor.

A megoldás rendkívül egyszerű: el kell olvasni legalább egy ilyen cikket, amelyből megtudjuk, mi a célja a Google algoritmusának, valamint használjunk olyan eszközöket, mint a Google Search Console, Ahrefs vagy SEMrush, amelyek segítenek jobban megérteni a SEO működését, és milyen szempontokat vizsgál, hogy ezt a célt elérje.

Miért van szükség keresőoptimalizálásra? Miért fontos a SEO?

Napjainkban a fizetett hirdetések, a közösségi média és más online platformok is forgalmat generálhatnak a weboldalakra, de még mindig az online forgalom nagy részét a keresőmotorok hajtják.

A keresőmotorok meghatározó szerepet játszanak az életünkben, befolyásolják vásárlási szokásainkat, szórakozási lehetőségeinket és azt, hogyan találunk új információra.

A keresőoptimalizálás az egyetlen olyan online marketing eszköz, amit helyesen használva hosszú távú megtérülést érhetsz el. Ha egyedi és minőségi tartalmat készítesz a megfelelő kulcsszóra, akkor a forgalmad hógolyó hatást elérve exponenciálisan növekedhet. Ezzel szemben a PPC hirdetéseknek folyamatos finanszírozásra van szükségük ahhoz, hogy állandó forgalmat irányítsanak a weboldaladra.

SEO statisztikák és tények

Összegyűjtöttem néhány fontosabb SEO statisztikát, hogy betekintést nyújtsanak a keresőoptimalizálás nyújtotta lehetőségekbe.

  • SEO-nak 20-szor nagyobb forgalom teremtő lehetősége van, mint a PPC-nek, mind mobilon, mind asztali számítógépen. (Moz)
  • A SEO 87,41%-kal csökkentheti az ügyfélszerzés költségeit. (Terakeet)
  • A SEO forgalom ötször nagyobb, mint a PPC, és tízszer nagyobb, mint a közösségi média.(Terakeet)
  • A SEO akár 5 -12,2-szeres megtérülést biztosít. (Terakeet)
  • A Google birtokolja a keresőmotor piaci részesedésének a 91,42%-át. (Statcounter)
  • A Google első organikus találat kapja az összes kattintás 31,7%-át. (Backlinko)
  • Az első 3 organikus találat kapja az összes kattintás 75%-át. (Backlinko)
  • A B2B cégek kétszer több bevételt termelnek az organikus keresésből, mint bármely más csatornán. (BrightEdge)
  • A B2B cégek 90%-a kereső segítségével kutat új potenciális beszerzési lehetőség után. (Google)
  • A Google keresések 61%-a mobilon keresztül történik. (99firms)

Keresőoptimalizálás területei

Keresőoptimalizálás (SEO) fogalma

A keresőoptimalizálás (Search Engine Optimization, azaz SEO) alatt a weboldalak keresőmotorokban történő organikus megjelenésének befolyásolását értjük. Pozíciójuk javítására irányuló folyamatokat, annak érdekében, hogy az organikus találati listán minél előrébb rangsorolódjanak és ezáltal organikus forgalom érkezzen a weboldalra.

PPC jelentése

Minden nagyobb szolgáltatónak, többek között a Google-nek is van kattintás alapon fizetendő (Pay-Per-Click azaz PPC) hirdetési szolgáltatása, amely a  Google Ads. Itt azért fizetsz, hogy adott kifejezésekre a te tartalmad jelenjen meg jó helyen a hirdetések között. Ezt gyakran szokták SEA-nak is, vagy Search Engine Advertising-nak hívni.

A keresőmarketing (SEM) fogalma

A keresőmarketing (Search Engine Marketing vagyis SEM) egy gyűjtőfogalom, két kategória alkotja, az egyik a SEO, a másik a PPC. Fontos, hogy a SEM nem más, mint SEO + PPC. Ezt sokan keverik, és a PPC-t is a SEO részének gondolják.

Folyamatábra Keresőmarketing SEM Keresőoptimalizálás SEO Pay Per Click PPC

Keresőoptimalizálás alapjai

A Google a világ legnagyobb keresője, ezért most kifejezetten csak erre fókuszálok, de ezek az elvek igazak a többi nagy keresőre (Yahoo, Bing, DuckDuckGo), vagy akár a többi tematikus keresőre is (Youtube, LinkedIn).

Mi a célja a Google algoritmusának?

Az elsődleges cél, hogy segítse az embereket abban, hogy az általuk elvégzett keresésekre a legrelevánsabb találatokat kínálja, a legjobb minőségben.

Minden algoritmus fejlesztésnek, minden forradalmi változásnak az a célja, hogy a lehető legpontosabban meg tudja érteni az internet és azon belül a weboldalad tartalmát. 

Ezáltal a technikailag hanyagul összerakott, gyenge tartalommal rendelkező, esetleg nem biztonságos oldalakat hátrébb sorolja, míg a gyors, jó technikai állapotban lévő, minőségi releváns tartalommal rendelkező weboldalakat előre.

Ez ki is jelöli számodra a keresőoptimalizálás felé vezető utat, hogy milyen stratégiában gondolkodj és ezt a fő szempontot mindig tartsd szem előtt, mert csak így lehetsz hosszú távon sikeres. Amennyiben ezt betartod, úgy a jövőbeni algoritmus fejlesztésekkel szemben is ellenálló lesz az oldalad.

Milyen szempontokat vizsgál a Google algoritmusa?

Azt, hogy egy weboldal egy kifejezésre hányadik helyen szerepel, 3 fő tényező befolyásolja. Ezek közül jelenleg az alábbiak tekinthetőek a legfontosabbnak:

  1. Mennyire van jól felépítve technikailag az oldal? (technikai SEO)
  2. Mennyire van jól megírva az adott kulcsszóra / kifejezésre / témára a tartalom az oldalon? (on-page, on-site, tartalmi SEO)
  3. Hány egyéb weboldal hivatkozik arra a weboldalra / tartalomra, mint hiteles forrásra? (off-page SEO)

Ezeken kívül persze számos egyéb tényező szerepet játszik vagy játszhat a Google rangsorolásánál (pl. a RankBrain algoritmus, a domain életkora stb.), de ez a 3 fő tényező határozza meg alapvetően egy oldal helyét.

Keresőoptimalizálás 3 fő területe halmazábra on page seo off page seo technikai seo

“A RankBrain algoritmus elsődleges célja, hogy segítse az emberek által véghezvitt keresések minél teljesebb megértését, és a minél relevánsabb találatok visszaadását.”

(Forrás:Wikipédia)

Egyéb tényezők, ami alapján rangsorol a Google

A Google és a többi kereső rengeteg tényezőt vesz figyelembe, amikor kialakítja a találatok végső rangsorát. A rangsorolása függhet attól is, hogy milyen böngészőt használsz, a böngészési előzményeidtől, földrajzi elhelyezkedésedtől. Ebből a szempontból, amikor keresőoptimalizálsz egy oldalt, nehéz általános helyezéseket meghatározni.

Hogy figyelemmel kísérd a weboldalad teljesítményét, az egyik legjobb megoldás a Google saját eszköze, a Search Console, amely visszamenőlegesen is megmutatja a Google rangsorában elfoglalt helyedet egy adott kulcsszóra.

Keresőoptimalizálás 3 fő területe

A keresőoptimalizálás három fő területe úgy épülnek egymásra, mint a hagyma rétegei. A technikai SEO az alap, ami lehetővé teszi, hogy az algoritmus értelmezze az on-page SEO elemeket az oldaladon, és azt követően jön az off-page SEO, ami a hitelességedet építi. Mint mindig, ha jó alapokat építesz, akkor sokkal hatékonyabban működnek az egyéb SEO technikák.

Technikai SEO tippek

Kiemelten fontos hogy a weboldalad jó technikai állapotban legyen. Véleményem szerint a weboldalak minőségét technikai szempontból vizsgálva, a Google egy iparági sztenderdet határoz meg. Egyértelműen kijelöli az utat, hogy weboldal készítés szempontjából mik az elvárható minőségi kritériumok. A weboldaladat a Google saját eszközével itt ellenőrizheted, ez megmutatja, hogy mennyire felel meg az általa támasztott elvárásoknak. Ezért amikor egy projekttel foglalkozol, akkor első helyre mindig a technikai SEO-t érdemes tenni, hiszen ez teremti meg az alapot a többi SEO terület hatékony működésének. Ráadásul könnyen és gyorsan egyenesbe lehet hozni. 

De melyek is ezek az alapok a teljesség igénye nélkül?

  1. Betöltési sebesség: Ma már a gyors betöltési sebesség alapkövetelmény, ami a technikai állapot egy fontos mérőszáma amelyet a Google saját eszközével itt ellenőrizhetsz.
  2. Reszponzív legyen a weboldalad. Napjainkban a weboldalak fő forgalma (akár 80% felett is), mobilról érkezhet. Így teljesen érthető hogy 2021 márciusban a Google számára az elsődleges a mobil indexelésre.
Tipp

Hogyan tudod eldönteni, hogy mobilbarát-e jelenleg a weboldalad? Teszteld le a Google Mobilbarát teszt alkalmazásával.

  1. Mennyire jó a UX (User Experience, azaz a felhasználói élmény). Itt is sok szempont számít de elengedhetetlen alapja a jó betöltési sebesség.
  2. Minőségi tárhelyszolgáltató: Fontos az oldal elérhetősége, betöltési ideje és a biztonság szempontjából. Ez nem csak egy ingyenes HTTPS/SSL tanúsítványt jelent. Viszont 2014. augusztus 6-tól a titkosítással ellátott weboldalak előnyt élveznek.
  3. URL-ek SEO kompatibilitása: figyelj oda a megfelelő átirányításokra, a linkek legyenek tiszták, rövidek, hierarchiába illeszkedőek.
  4. Sablonok minősége: (tiszta kódú sablon) A rendetlenül kódolt sablonok elkerülése több okból is fontos, elsősorban a biztonság, stabilitás és betöltési idő miatt.
  5. Webhelytérkép: A webhelytérkép olyan fájl a weboldaladról, amely azokat az oldalakat tartalmazza, amelyeket szeretnéd hogy indexeljen a Google. Fontos hogy egy SEO bővítmény segítségével kösd össze a weboldalad a Google Search Console-al, hogy automatikusan frissítse ezt a fájlt. Így minden változásról jelet küldesz a Google algoritmusának. Ezáltal folyamatosan naprakészen tudod tartani a weboldalad tartalmát a kereső számára.
  6. Noindex és nofollow meta tag-ek használata: Ezeket akkor használd, amikor nem szeretnéd, hogy az algoritmus indexelje valamelyik oldaladat vagy kövessen egy, a weboldaladba ágyazott linket. Ez azért fontos, mert a nem releváns tartalmú oldakat nem szeretnéd megjeleníteni a kereső számára, mivel az megnehezíti, hogy értelmezze az oldalad tematikáját.
Tipp

A másodlagos kategória oldalakat, amelyek jellemzően nem képviselnek értékes tartalmat, ne indexeltesd.

A másodlagos kategória oldalakat, amelyek jellemzően nem képviselnek értékes tartalmat, ne indexeltesd.

A másodlagos kategória oldalakat, amelyek jellemzően nem képviselnek értékes tartalmat, ne indexeltesd.

On-page SEO, azaz tartalmi keresőoptimalizálás tippek

Az on-page SEO, vagy másnéven on-site SEO vagy content SEO a saját weboldalad tartalmának optimalizálásával foglalkozik. Ez nem szól másról, mint hogy a weboldal tematikáját megpróbálod érthetővé tenni az algoritmus részére. Ez egy kulcsfontosságú terület és a sikered rengeteg apró részletre történő odafigyelésen múlik.

A teljesség igénye nélkül összeszedtem néhány pontot, hogy lásd, miről is szól a tartalmi keresőoptimalizálás:

  1. Elsődleges kulcsszó (primary keyword) és kapcsolódó kifejezések megfelelő használata.
  2. Oldal címe (title, H1) egyszer szerepeljen benne a kulcsszó.
  3. Weboldal URL-je legyen rövid és a lehető legegyszerűbb, legyen benne a kulcsszó.
  4. Címsorok (headingek:H2, H3 stb.) használata. Ez nem csak olvashatóvá teszi a tartalmadat a látogatók számára, de az algoritmusnak is segít megérteni, miről szólnak az egyes bekezdések, és ezáltal a teljes tartalom. Érdemes használni benne a kulcsszót és a kulcsszóhoz kapcsolódó kifejezéseket.
  5. Meta cím (meta title): Az a 60 karakterből álló cím, ami a Google keresési találatok során megjelenik. Sajnos sokan alábecsülik a jelentőségét pedig ez és a meta leírás az egyik sarokpontja a sikeres keresőoptimalizálásnak, tartalom írásnak. Hiszen ez alapján dönti el a olvasó hogy meglátogatja-e az oldaladat (átkattint) vagy sem. Hiába írod meg a világ legjobb tartalmát ha senki nem kattint rá a keresőben. Kiemelten figyelj erre a területre mert az átkattintási arányon a helyezéseid is múlhatnak.
Info

Átkattintási arány (Click Through Rate azaz CTR): Egy arányszám, amely megmutatja, hogy a megjelenést követően milyen gyakran kattintanak a tartalmadra.

  1. Meta leírás (meta description): Az a kiegészítő szöveg ami a Google keresési találatoknál, közvetlenül a cím alatt jelenik meg.
  2. Képek: (Cím (image title), Alt text, kép URL)  A képek “alt” leírása fontos, hogy mindig ki legyen töltve. Érdemes a képek valamelyikénél legalább egyszer a kulcsszót is használni, de használd a kulcsszót a kép URL címében is.
  3. Tartalom (paragrafusok, bekezdések, szöveg): Legyen MINŐSÉGI. Az olvasóidnak készítsd, de az algoritmusnak optimalizáld.

Sok mindenre oda kell figyelned a jobb eredmény elérése érdekében. Technikai és tartalmi optimalizálás során nagyon sokat segíthet egy jó SEO bővítmény (SEO plugin), ami figyeli számodra az összes lehetséges szempontot és visszajelzést küld ha valami nem stimmel.

Ilyen WordPress SEO bővítmény lehet a Yoast SEO, Rank Math, SEOPress. Mindegyik bővítmény remek munkát végez, de ha egyet mégis ki kell emelnem, akkor én jelenleg a Rank Math-et tartom a legjobb WordPress SEO bővítménynek. A Rank Math adja a legtöbb ingyenesen elérhető hasznos funkcionalitást.

Tipp

Magyarországon, főleg nem kompetitív piacon könnyen előfordulhat, hogy egy jó WordPress SEO plugin alkalmazásával már a SERP-be vagy is a keresők első találati oldalára kerülhetsz. (Search Engine Results Page vagyis SERP)

Most, amikor már a fenti dolgokkal végeztél és minden szépen harmonikusan rezonál, mint egy Mozart szimfónia és azt gondolnád hogy hátradőlhetsz, akkor jöhet az off-page SEO. 🙂 

Off-Page SEO tippek

Az off-page, vagy off-site SEO azokat az elemeket tartalmazza, amelyek az oldaladtól függetlenül történnek, de mégis az oldaladra vannak hatással. Itt az algoritmus azt próbálja mérni, hogy a látogatóid mennyire találták hiteles forrásnak a weboldaladat. A beírt keresési kifejezésre megtalálták-e az őket kielégítő választ. Mennyi időt töltöttek az oldaladon. 

Ez már kicsit haladóbb feladat és érdekes etikai kérdés is. Hiszen a jó tartalomnak „nem kell a támogatás”. Ami persze ebben a formában csak részigazság. Ezért fontos, hogy tudatosan és következetesen építsd a linkjeidet.

Tipp

Minél több hiteles és releváns hivatkozás mutat rád más weboldalakról, annál jobb helyezést fogsz elérni a Google rangsorában.

Ide tartoznak az alábbi elemek:

  1. Hány darab hivatkozás (backlink) mutat a weboldaladra. Érdemes folyamatosan figyelni, elemezni és karbantartani a linkjeidet. Ehhez is vannak szoftverek, mint a (MOZ, SEMrush, ahrefs) de ha nem akarsz vagy nem tudsz fizetett SEO szoftvert használni, akkor marad a Search Console linkek menüpont és az Excel tábla.
  2. Mennyire minőségi és hiteles oldalakról származnak a linkjeid? Mennyire passzol a kapcsolódó témához, hasznosak-e az olvasóknak és mekkora forgalmat generál, vagyis hatékony-e.
  3. Milyen a szövegkörnyezet a horgonyszöveg (anchor text) körül és mi maga a horgonyszöveg? Fontos, hogy természetes hatású legyen, ne használd túl sokat a hivatkozott cikk kulcsszavát horgonyszövegként.

Karbantartás a keresőoptimalizálásban

Ha már van egy keresőoptimalizált oldalad és munkát, energiát nem kímélve végigmentél minden beállításon, akkor a karbantartásról se feledkezz meg. Hiszen egy weboldal nem egy statikus dolog, idővel elavulnak, változnak a dolgok. 

  1. Előfordulhat hogy másképp értelmezi az oldaladat az algoritmus, mint gondoltad, és ezt rendszeresen vissza kell ellenőrizni, esetleg alakítani, frissíteni kell a tartalmat.
  2. Változnak az oldaladra mutató linkek, bővülnek vagy megszűnnek. Ráadásul nem biztos hogy minden  link hasznos, amely rád mutat. A toxikus oldalakról érkező hivatkozásokat blokkold. Habár ezt a Google ma már nagyon jól megoldja automatikusan, így ne ez legyen az első feladat a listádon de mindenképp érdemes odafigyelni rá.
Tipp

A Pingvin-algoritmus elsősorban a manipulatív linkek kiszűrésére és semlegesítésére fókuszál. Fő célja a találati lista megtisztítása azoktól a weboldalaktól, amelyek  pontos kulcsszavas horgonyszövegű, manipulatív és mesterséges linkekkel rendelkeznek. Ha érzékeled, hogy büntet emiatt az algoritmus, akkor a helyreállítás a mesterséges linkek eltávolításával lehetséges.

1. Ha Te építetted, akkor manuálisan, az összes általad épített linket töröld az oldalakról.
2. Ha nem Te építetted, akkor a Google saját eszközével, a Disavow links segítségével távolítsd el.

Fontos tudni, hogy ameddig az algoritmus frissítés meg nem történik, az oldalad büntetésben marad.

  1. Változik a weboldalad, bővül a tartalom, változik a célod, vagy akár a piac, jöhetnek új trendek és ezeket érdemes követni az oldaladdal is.
  2. Bármilyen alapos, precíz és lelkiismeretes is voltál, egy ilyen komplex rendszerben, mint a keresőoptimalizálás, véthettél adminisztrációs hibákat, és ezek a keresőrobotok számára nagyon jól érzékelhetőek. Ezeket is javítani kell.

Tehát semmiképpen se feledkezz meg a SEO karbantartásról és legyen rendszered az elvégzésére. Érdemes havonta, negyedévente, félévente területtől függően figyelemmel kísérni a teljesítményt, esetenként lefuttatni egy diagnosztikát és lekövetni a változásokat, javítani a felmerülő hibákat.

Tipp

3 egyszerű dolog, amire igazán fókuszálj kezdőként a SEO-ban.

1. Legyen a weboldalad jó technikai állapotban. 
2. Gyárts érdekes, minőségi és egyedi tartalmat. 
3. Szerezz releváns és minőségi linkeket a weboldalaidnak.

Ingyenes seo eszközök

Sok professzionális SEO-eszköz bőven havi 100 dollár feletti költséget jelent. Tekintettel arra, hogy a  SEO alapjairól szóló útmutatót olvasod, valószínűleg  még nem állsz készen arra, hogy ennyi pénzt fektess olyan hatékony SEO eszközökbe, mint az Ahrefs. De nincs okod aggodalomra! Számtalan hasznos SEO eszköz segíthet az elindulásban és remek eredményeket érhetsz el a használatukkal.

Íme néhány igazán hasznos és népszerű eszköz, amelyek segítenek a SEO mind a 3 fő területét és még a karbantartást is magas szintre fejleszteni, teljesen ingyen.

Kulcsszókutatási eszközök

Google Kulcsszótervező

Keressen egyedi kulcsszó ötleteket a Google segítségével.

Kulcsszó Generátor

Több száz kulcsszó ötlet generálására alkalmas az ahrefs ingyenes kulcsszó generátor.

SERP-ellenőrző

Regisztráció nélkül ingyen ellenőrizheted vele a témád becsült keresési forgalmi potenciálját az első három találat alapján.

Kulcsszó nehézségi ellenőrzése

Ellenőrizd ingyenesen kulcsszó nehézségi (KD azaz Keyword Difficulty) pontszámát ezzel az ahrefs eszközzel.

On-page SEO eszközök

Rank Math

Az egyik legjobb és leggyorsabban fejlődő WordPress SEO bővítmény. Segítségével teljesen ingyen optimalizálhatod kulcsszavaidra  weboldalaidat, bejegyzéseidet, kezelheted az átirányításokat és még sok minden mást.

Ahrefs Webmestereszközök

Keresd meg ingyen a hiányzó meta címeket, meta leírásokat és alternatív szövegeket a honlapodon.

Linképítő eszközök

Ahrefs’ Backlink Checker

Segítségével ingyenesen megnézheted bármely weboldal vagy azok aloldalainak top 100 backlink-jét.

Gmail

Nincs szükséged csilivili e-mail küldő szoftverre. Ahhoz, hogy felvedd a kapcsolatot a backlink jelöltekkel, megteszi a Google ingyenes szolgáltatása is.

Technikai SEO eszközök

Google Search Console

Az egyik legfontosabb SEO eszköz, ha nem a legfontosabb! Rengeteg hasznos funkcióval rendelkezik. Segítségével a Google szemén keresztül láthatod weboldalad. Megtalálhatod az index lefedettségi hibákat, weboldal sebességgel kapcsolatos problémákat és még sok minden mást. Ráadásul teljesen ingyen.

Ahrefs Webmestereszközök

Segítségével ingyenesen elvégezhetsz egy teljes SEO auditot, több mint 100 SEO-problémát szűrhetsz ki a honlapodon, beleértve számos technikai problémát is.

Záró gondolatok

Bízom benne, hogy sikerült egy átfogó képet adni a hatékony keresőoptimalizálásról. Láthatod, hogy rengeteg dologra kell figyelni és nehéz lehet eldönteni, hogy mégis hogyan fogj hozzá. Segítségképpen összegyűjtöttem neked a három legfontosabb dolgot amire kezdőként figyelned kell és néhány remek ingyenes eszközt is ami segít elindulni az úton.

Ne feledd! Minden az első klikkel kezdődik! 🙂

Photo of author

Barta András

A TheClick azért alapítottam mert, sebesség optimalizált weboldal és SEO fanatikus vagyok. Amikor nem a weboldalakkal vagyok elfoglalva, akkor a weboldalakról beszélek, vagy másoknak segítek elindulni ebben a fantasztikus közegben. Szabadidőmben feleségemmel és két kislányommal lógok.

Ezeket olvastad már?

Legnépszerűbb blog cikkek

Keresőoptimalizálás SEO alapja borítóképKeresőoptimalizálás SEO alapja borítókép

Bevezetés a keresőoptimalizálás (SEO) alapjaiba 2022-ben

Hogyan spórolj meg rengeteg munkát és csalódást a keresőoptimalizálással? Olvasd el ezt a cikket mielőtt weboldalkészítésbe kezdesz.

92 szuper SEO statisztika és tény 2022-re borítokép

92 szuper SEO statisztika és tény 2022-re

Top SEO statisztikák! A keresőoptimalizálás átlagosan 87,41%-kal csökkentheti az ügyfélszerzés költségeit a PPC hirdetésekhez képest.

SEO vs PPC: prok- kontrák a választáshoz

SEO vs PPC: 9 pro és 14 kontra érv a választáshoz

SEO vs PPC: mikor érdemes optimalizálnod és mikor fizetned a forgalomért? Ismerd meg a két stratégia előnyeit és hátrányait.

TheClic_logo_transparent

Segítek gyorsabbá, hatékonyabbá tenni a honlapod, hogy ezáltal a vevőszerző képességed a következő szintre léphessen. Van olyan projekted, amiről szívesen beszélnél? Kattints a gombra és minden kérdésedet megválaszolom.

Elérhetőségek

info@theclick.hu

+36 30 869 43 46

6726 Szeged Csanádi u. 15.